نوشته شده توسط : hiwebex

از زمان گسترش تجارت الکترونیک طراحی وب سایت توسعه یافته است و بیشترین آن ها سایت های تجاری بوده اند. گسترده بودن طراحی فروشگاه اینترنتی باعث شده که مشتری ها حتی زمان اقدام به خرید حضوری سری به سایت های تجاری و قیمت ها زده و با دیدی باز به سراغ خرید می روند. خوشبختانه خرید و فروش کالا به صورت آنلاین در کشور ما رشد چشمگیری داشته و تجارت الکترونیک زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت به حساب می آید. چنانچه تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه دارید, دنیای تجارت الکترونیک سایت تجاری را به شما پیشنهاد می دهد.

ویژگی های عمده طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتری

روشن است که افراد همواره در پی اجناس با قیمت مناسب است به همین سبب سایت های تجاری همواره قیمت ها را ارزان تر از فروشگاه ها و مغازه های کوچک اعلام می کنند.
در فروشگاه های حقیقی به سبب کمبود فضا امکان ارائه و معرفی تعداد اندکی از محصولات وجود دارد در حالی که با طراحی فروشگاه اینترنتی کوچک ترین نگرانی در این مورد وجود ندارد و شما به راحتی می توانید در رابطه با هر تعداد محصول که بخواهید به مشتری ها اطلاعات بدهید. البته لازم به ذکر است که اطلاعات جهت ارائه به مشتری باید دسته بندی شده و به راحتی در اختیار مشتری قرار بگیرند چرا که در صورت مشکل بودن مراحل کسب اطلاعات مشتری سایت شما را ترک می کند.
ایجاد امکان جستجو از طریق ویژگی های گوناگون گزینه دیگری است که به مشتری در سریع تر پیدا کردن محصول مورد نظرش کمک می کند. در این نوع طراحی وب سایت طراح باید حساسیت ویژه ای به خرج بدهد چرا که تمامی محصولات ویژگی های یکسانی ندارند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و کشور سازنده گرفته تا بسیاری از آیتم های دیگر که باید دقیقا در طراحی وب سایت مورد توجه قرار بگیرد.





:: برچسب‌ها: مشتری , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: